Operator sklepu internetowego www.vobis.pl firma I-Terra Sp. z o.o. dokłada wszelkich starań, aby oferowane produkty były jak najwyższej jakości. Wyrażamy nadzieję, że zakupione produkty będą działały bezawaryjnie przez cały okres eksploatacji. Natomiast w przypadku wystąpienia awarii prosimy o zastosowanie się do poniższych informacji, które przyczynią się do usprawnienia obsługi posprzedażnej. Sklep internetowy www.vobis.pl prowadzi wsparcie techniczne drogą:

  • telefoniczną: 91 40 40 843
  • mailową: reklamacje@vobis.pl
  • Infolinia reklamacyjna jest czynna od poniedziałku do soboty w godzinach 9:00 – 21:00.
    W pozostałych godzinach prosimy o kontakt mailowy: reklamacje@iterra.pl.

Wszelkiego rodzaju zapytania dotyczące nieprawidłowości w funkcjonowaniu nabytego sprzętu powinny być zgłoszone drogą mailową do działu reklamacji, który w miarę możliwości będzie mógł postawić wstępną diagnozę. Gdy ustalenie przyczyn wadliwego działania sprzętu nie będzie możliwe do przeprowadzenia na jeden z powyższych sposobów lub czynności serwisowe będą wymagały bezpośredniego działania serwisu pracownicy działu reklamacji przekażą informacje dotyczące dalszego postępowania.

Formularz zgłoszeniowy reklamacji można pobrać tutaj.


Ostatnio kupione