Artykuły biurowe

wyświetlono 20 z 28 produktów

Widok

PLN

Kategoria: Artykuły biurowe

8,00 zł

Dodaj do koszyka

wysyłka 24h

PLN

Kategoria: Artykuły biurowe

189,00 zł

Dodaj do koszyka

wysyłka 24h

PLN

Kategoria: Artykuły biurowe

39,60 zł

Dodaj do koszyka

wysyłka do 5 dni

PLN

Kategoria: Artykuły biurowe

56,60 zł

Dodaj do koszyka

wysyłka do 5 dni

PLN

Kategoria: Artykuły biurowe

33,41 zł

Dodaj do koszyka

wysyłka do 5 dni

PLN

Kategoria: Artykuły biurowe

38,99 zł

Dodaj do koszyka

wysyłka do 5 dni

PLN

Kategoria: Artykuły biurowe

21,50 zł

Dodaj do koszyka

wysyłka do 5 dni

PLN

Kategoria: Artykuły biurowe

22,10 zł

Dodaj do koszyka

wysyłka do 5 dni

PLN

Kategoria: Artykuły biurowe

5 na 5

8,80 zł

Dodaj do koszyka

wysyłka do 5 dni

PLN

Kategoria: Artykuły biurowe

5,30 zł

Dodaj do koszyka

wysyłka do 5 dni

PLN

Kategoria: Artykuły biurowe

5 na 5

10,30 zł

Dodaj do koszyka

wysyłka do 5 dni

PLN

Kategoria: Artykuły biurowe

5,90 zł

Dodaj do koszyka

wysyłka do 5 dni

PLN

Chusteczki do ekranów Esperanza ES106

5905784766829, MEESSCSC0020

Kategoria: Artykuły biurowe

8,30 zł

Dodaj do koszyka

wysyłka do 5 dni

PLN

Sciereczka z mikrofibry Esperanza ES109

5905784766805, MEESSCSC0030

Kategoria: Artykuły biurowe

6,10 zł

Dodaj do koszyka

wysyłka do 5 dni

PLN

Kategoria: Artykuły biurowe

10,90 zł

Dodaj do koszyka

wysyłka do 5 dni

PLN

Spreżony gaz Esperanza ES118

5901299902868, MEESSCSP0020

Kategoria: Artykuły biurowe

14,70 zł

Dodaj do koszyka

wysyłka do 5 dni

PLN

Kategoria: Artykuły biurowe

23,50 zł

Dodaj do koszyka

wysyłka do 5 dni

PLN

Kategoria: Artykuły biurowe

8,40 zł

Dodaj do koszyka

wysyłka do 5 dni

PLN

Pianka do plastiku iBOX 400 ml

5904356222541, MEIBSCPE0030

Kategoria: Artykuły biurowe

11,70 zł

Dodaj do koszyka

wysyłka do 5 dni

PLN

Kategoria: Artykuły biurowe

9,90 zł

Dodaj do koszyka

wysyłka do 5 dni

Wyników na stronie:

Artykuły biurowe - niezbędne akcesoria do każdej firmy

W każdym biurze, niezależnie od branży, spotkać można pewne stałe elementy. Wszyscy dzisiaj pracujemy przy pomocy komputerów, które ułatwiają i usprawniają codzienne czynności. Istnieją także różne akcesoria, które są niemniej istotne. Przydają się do liczenia, utrzymania w czystości naszego sprzętu, a także przechowywania wciąż jeszcze używanych płyt CD.

Płyny i ściereczki do czyszczenia monitorów i ekranów

Czyszczenie nowoczesnych ekranów może być dużym wyzwaniem. Należy rozpocząć je od odłączenia urządzenia od energii elektrycznej. Dobrze jest też odczekać, aż się wychłodzi. Najbardziej popularnym “narzędziem” do mycia monitorów jest ściereczka wykonana z mikrofibry w połączeniu ze środkiem myjącym, zwykle w postaci pianki lub sprayu. Specjalistyczne produkty bardzo dobrze radzą sobie z kurzem, który przyciągany jest przez pole magnetyczne wytwarzane podczas pracy ekranu. Można wybrać również już gotowe, nasączane ściereczki, dedykowane specjalnie do tego typu urządzeń. Ważne, aby przed zakupem jakiegokolwiek środka, upewnić się, że przeznaczony jest on właśnie do monitora, który posiadamy. Niektóre dedykowane są wyłącznie tym wytworzonym ze szkła, inne tym zrobionym z tworzyw, a jeszcze inne do samej ramki monitora. Nie warto do czyszczenia używać chusteczek higienicznych ani ręcznika kuchennego, gdyż są zbyt twarde i z czasem mogą doprowadzić do zarysowania i zmatowienia ekranu. Używana szmatka powinna być zrobiona z jak najdelikatniejszej tkaniny, dlatego właśnie najczęściej poleca się te z mikrofibry. W wyjątkowych przypadkach można także zastosować mycie na mokro. Wówczas najlepiej sprawdzi się woda destylowana, jednak można skorzystać również ze zwykłej wody zmieszanej z octem. Najprostszym i najlepszym rozwiązaniem jest zakup gotowego zestawu do czyszczenia, który zawierać będzie ściereczkę z mikrofibry i odpowiedni preparat, a także pędzelek do wytarcia kurzu z trudno dostępnych miejsc.

Kalkulatory biurowe - pomocne urządzenia w każdym biurze

Kalkulatory zazwyczaj podzielić można na szkolne oraz inżynieryjne. Pierwsze są o wiele prostsze, dobrze sprawdzą się na przykład na lekcji matematyki, czy do przeprowadzenia prostych obliczeń w domu. Drugi rodzaj jest o wiele bardziej zaawansowany, jeśli chodzi o funkcje matematyczne. Dobrze sprawdzi się tam, gdzie potrzebna jest wyższa matematyka - w księgowości, biurach rachunkowych oraz na studiach matematycznych. Te modele są większe, posiadają duży i czytelny wyświetlacz. Zwykle mają również funkcję pierwiastka kwadratowego, obliczania procentów, obliczania podatków, szybkiej konwersji walut przy użyciu programowalnego kursu wymiany, sumy łącznej oraz zaokrąglania obliczeń w górę lub w dół. Przeważnie można na nich również przeglądać wcześniejsze wpisy, a także obliczyć daną wartość przy znanej cenie lub marży.

Istnieje jeszcze jeden rodzaj kalkulatorów - specjalne. Wśród nich są kalkulatory programowalne, graficzne oraz specjalizowane. Ostatnie z wymienionych są dostosowane do określonej dziedziny. Posiadają specjalną konstrukcję, a także wysokie standardy techniczne. 

Kalkulatory graficzne wyposażone zostały w duży wyświetlacz, umożliwiający zobaczenie obliczanej funkcji matematycznej.

Pozostałe artykuły biurowe

W pracy biura potrzebne jest także o wiele więcej akcesoriów. Jednymi z nich są zszywacze biurowe, które pełnią bardzo dużą rolę. Pomagają w utrzymaniu porządku w dokumentach, zachowaniu chronologii kartek i zapobiegają zgubieniu. Równie niezbędne są dziurkacze biurowe. Umożliwiają wpięcie dokumentów do segregatorów lub skoroszytów. Dzięki temu wszystkie papiery są posegregowane i zabezpieczone przed uszkodzeniami. W każdej firmie możemy też spotkać drukarkę bądź urządzenie wielofunkcyjne. Zarówno jeden, jak i drugi sprzęt, do działania potrzebuje między innymi papieru. Wydawać by się mogło, że nie ma znaczenia, jaką ryzę papieru wybierzemy. Prawda jest jednak inna - rodzaj kartek również ma znaczenie, jeśli chodzi o końcową jakość wydruku. Jednym z najważniejszych parametrów jest gramatura - standardowa wynosi od 80g/m2 do 100g/m2. Oprócz gramatury, można zauważyć także różnicę w kolorze papieru. Możemy wyróżnić trzy klasy: A, B i C, gdzie pierwsza z wymienionych oznacza najwyższy standard - jest najgrubszy i czysto biały. Za jakością idzie także najwyższa cena, jednak w biurze, gdzie dokumenty mają dobrze się prezentować oraz być wytrzymałe na wszelkie możliwe uszkodzenia, powinno się stawiać na najwyższą klasę papieru.

W naszym sklepie oferujemy szeroką gamę różnego rodzaju artykułów biurowych. Te z pozoru drobne rzeczy są bardzo istotne w codziennej pracy każdej firmy. Pomagają w utrzymaniu czystości sprzętu, ułatwiają organizację i zachowanie porządku w dokumentach, usprawniają wiele procesów w codziennych, biurowych czynnościach. Nie tylko duże urządzenia, jak drukarka czy skaner są istotne w biurze, dlatego warto pomyśleć również nad zakupem i tych drobniejszych akcesoriów. Podniesie to komfort pracy, co wpłynie na całościowy wizerunek firmy.

Zapisz się do newslettera

Proponowane kategorie

    Proponowane produkty